dagens


hej alla söta och rara. idag började det med att jag missade första lektionen, aj aj. sen var jag på lektionerna, gick inte så bra idag. jag kunde verkligen iiinte koncentrera mig. aja, efter skolan gick jag och bea hem och lyssnade på musik och så, sen gick jag ner i tvättstugan, det var määäängder med tvätt och eftersom inte bea hjälpte till så tog det ett tag (A) men hon gick ändå hem sen eftersom hon skulle ''hjälpa till med maten'' så jag stog där nere i typ en och en halvtimme, hahah bea e lite lat av sig om man säger så, menmen. när tvättstugan var klar var det raka vägen till träningen som faktikst gick jätte bra :) när jag kom hem hoppa jag direkt in i duschen och nu sitter jag här, nyduschad och fräsch (: måste bara lägga in två bilder på william som jag tog hemma hos honom igår, sååååå söt så jag dööör!