:)

förlåt att jag inte har skrivit nått på över en dag! idag var vi i stan med våran underbara klass 9a. vi åkte till stockholm södra och gick runt där och svara på frågor. blev inte många svar, va en riktig chilldag faktikst! alla gick och åt på donken lite senare, hade ganska roligt åt killen i kassan, han var ny alltså, tog mig typ en halvtimme att få lilla menyn, hah stackarn! jaja.. när vi kom hem gick jag terese och oliwia hem till terese, kollade på topmodel och bara tog det lungt, mysmys! sen gick jag hem för att äta middag, det blev pappas hamburgare, yuppyupp! om en kvart ska jag ner till bussen med min lillebror för jag ska med han på hans simträning. sen när jag kommer hem ska jag vara med terese niclas oliwia och julia. jag kan ju passa på att skriva några små ord om gårdagen bara innan jag kilar ner mot bussen.

jag hade ju planerat att bädda ner mig i sängen och bara kolla på nån film. men terese och oliwia tvingade ner mig till dagiset där dom satt med micke linus jonas och joel som tydligen suttit där och spelat poker när dom kom dit. så där satt vi och lyssnade på musik och så. aja, skriver senare :) pussisar