nrj&match

förlåt förlåt förlåt! nu måste jag verkligen skärpa mig alltså.. har bara haft så fullt upp nu för tiden så det har inte riktigt blivit nån tid över för bloggande. jag kan ju börja med att berätta om går dagen. jag terese och linda gick hem till linda och fixade oss och tände grillen m.m sen kom alla tjejer och där satt vi och snackade och åt, körde ''jag har aldrig'' och var bara allmänt flummiga :) roligt var det iallafall! sen drog vi allihopa mot tåget där vi mötte lite flera bekanta. sen ja, tappade jag bort alla och allt blev knas.. men jag åkte hem med tove och jenni, dom följde med mig hela vägen till dörren, sötisar :) sen idag när jag vaknade var jag heeeelt död. kände mig verkligen inte taggad för match, menmen, livet är krävande. matchen gick skit bra, fast vi förlorade dock med 2-0. men ändå! andra halvleken hade vi minst 20 skott på mål och dom högst 3! det var bara första halvlek som vi inte rktigt hade vaknat och dom gjorde två riktiga tur mål! menmen, roligt för dom iaf. pappa var jätte glad för han tyckte att jag hade gjort jätte bra ifrån mig. eftersom jag är back så brukar jag inte hålla i bollen så länge utan bara lägga upp en pass eler ett skott, men idag höll jag i bollen jätte länge och fick tillochmed iväg ett skott mot mål, men tyvärr tog målisen det. jaja det var ju lite roligt iallafall :) när jag kom hem hoppa jag direkt in i duschen, nu sitter jag här och försöker komma på någon som kan följa med mig till jakan, ja är nämligen jätte sugen på en ny tjocktröja! vi får se vem den lyckliga som får följa med blir, haha (; puss på er alla sötnosar