dagens

hej allihopa nu är jag tillbaka :)
skoldagen var sådär. började med att rita en teckning förknippad till ordet ''peace''. efter det åkte jag och jessica till stan med halva klassen, men vi var tydligen med andra gruppen så vi kom inte in på armemuseet tillsammans med dom, utan fick vänta en timme tills den andra gruppen kom. så vi låg i varsin fotölj och halvsov. sen gick vi runt och fick höra om massa saker. kommer inte på något just nu (a) efter skolan mötte jag terese, väntade på att hon skulle bli klar inne hos tandläkarn. sen gick vi hem till henne och kollade klart på 'låt den rätte komma in' och den var ganska konstig tycker jag. trodde den skulle vara bättre. menmen. aa, sen gick jag hem och åt god pasta med baconbitar. nu sitter jag bara här, ska snart till terese igen. vi ska kanske träffa micke och markus, kanske oliwia också, vi får se :) skriver senare iallafall. här kommer några bilder från dagen


       

peace\ely