4:e januari

igår var vi hos falken, det var faktiskt roligt. efter det gick jag och madde hem till mig för hon skulle sova hos mig. vi kollade på she's the man och låg och snackade, det var mysigt faktikst :) alltid skönt att få prata av sig lite med någon.

idag vaknade vi, åt frukost, sen kom hanna och så gick vi upp till terese. där gjorde vi inte mycket alls. vi fixade oss för vi skulle egentligen ta bilder men det blev tydligen inget med det. det får bli någon annan dag!

just nu sitter jag bara här och skriver, terese sitter och skickar över låtar från min mobil till hennes, just nu lyssnar hon på remember yesterday, den låter är minnen, käääärlek! madde ligger halvt död i sängen och smsar typ och micke som precis kom hit gick nyss ut i hallen. (intresseklubben antecknar)

idag ska vi hem till falken igen, vet inte riktigt vad som händer där men det blir väl som vanligt antar jag, haha. nu ska jag vara social med mina kära vänner. peace