söndag

förlåt förlåt förlåt för min otroligt dåliga uppdatering men jag har inte varit hemma sen igår klockan 3 ungefär, och har inte haft tid att blogga hos kompisar. så bered er på ett rätt så långt inlägg nu :)

igår så var jag ju först i jakan med lotta och terese, sen gick vi hem till terese, kollade på Ballar av stål och Step up. sen gick vi ut och satte oss på ballen, eftersom solen sken så underbart. efter det kom typ oliwia, sen lite senare kom tove också. sen började vi fixa oss. lite senare gick vi och mötte julia och jessica sen drog vi vidare mot oliwia. där var vi hela kvällen och hade det allmänt trevligt. eller med andra ord, galet kul. huhuhu. aa. sen kom joel micke och linus förbi en sväng också, vet inte riktigt när men nångång iallafall. sen gick vi hem till terese, jag hon och oliwia eftersom vi skulle sova där. och ja, ni läste rätt. jag, elise rosén, fick sova borta. helt jävla fantastiskt! och ni som inte fattar vad jag snackar om behöver inte veta heller. sen iallafall så somnade vi efter ett tag. vaknade klockan 7, helt döda. eller jag var inte död, jag var flumm som fan. skrattade som en jävla jag vet inte vad åt absolut ingenting. men sen som tur var somnade vi om och vaknade runt tolv. oliwia hade dragit medans jag och tessi sov för hon skulle på nå jävla lagfoto grejs. så vaknade vi, gick och åt frukost. gick ut en sväng, kollade på två skräckfilmer, helt psykade. sen kom oliwia och ja, vi snackade lite om gårdagen ochså haha. efter det gjorde vi inte så mycket. och nu sitter jag här. vill bara tillägga att min sötnos är söt :) ja, jag menar dig. och jag vet att du vet att jag menar dig när du läser det här.  nu ska jag gå och tvätta bort sminket, sätta på tvn, hålla mobilen hårt i handen och bara njuta av lite tid för mig själv. vi hörs imorgon. peace n' lööööööve



           
1 juuuuuuulia:

skriven

HEMSK! ta bort bilden haha