jag älskar att ha lov

yes, nu är jag tillbaka igen!
har ju som sagt inte uppdaterat på ett bra tag. typ tre-fyra dagar? men iallafall så har pappa snott min dataskärm för att fixa datan i emelies rum som har en tindens att fucka ur heeela tiden. så det är anledningen till att jag inte har kunnat uppdatera er om mitt otroligt roliga liv.

idag är det sista kvällen på lovet. bryter fan ihop. skönt som fan med studiedag imorn iallafall, slippa gå upp tidigt för att ta bussen till barkarby och praktisera en lång dag. nu kommer veckan gå snabbt sen vipps äre helg igen, gilla! men fan att imorgon är sista lovdagen. har varit så jävla nice med lov. har hänt rätt så mycket, gör som vanligt och håller en del saker hemliga, hahah feel the pain. men har iallafall umgåtts, krökat, och mycket mycket mer. har helt enkelt haft det asnice med underbara människor! och faktikst så är det inte så långt kvar till påsklovet, så jag försöker tänka positivt! :)