justja..

.. glömde berätta vad jag gjorde igår!


jag klippte mig!
haha.. kan få sån där sneflipp ibland när jag känner att jag har grovt slitet hår. vilket man får när man färgar så mycket som jag gör. frisörskräck har jag också, eftersom dom ALLTID klipper hundra centimeter mer än vad man säger att dom ska. blev iallafall till att klippa sig själv igen. bara lite toppar och uppklippt, inte värsta skillnaden förutom att de inte är lika slitet längre, vilket är braaaa :)
1 Annie ♥:

skriven

Vilken mysig blogg du har! :D

Jag har en frågestund på bloggen hade varit kul om du skrev lite frågor :D

Kram

3 Isa:

skriven

Kul blogg.. :D



Läs en av mina bästa vänners blogg: http://jajajajaja.blogg.se/

Super duktig på att fota och annat :D

5 Annie ♥:

skriven

hehe tack för frågorna! :D

7 E L I N:

skriven

åh sååå fin blogg!:)

9 martina:

skriven

allitd lika skönt att klippa sig :D

11 Linda:

skriven

Jag klipper alltid håret själv också, awsm!

13 Lilla my:

skriven

Hej!

Vilken fin blogg du har!:)

2 Anonym

skriven

Du har sjukt fin blogg och utseende!

om du vill kan vi följa varandra via bloglovin:D

4 Anonym

skriven

fin blogg !! :)

http://mybrohlin.blogg.se

6 Emma & Lovisa

skriven

Cool blogg du har ! Hoppas att du belv nöjd med din nya frisyr, hihi Puss !

8 A.C (:

skriven

Söt design, verkligen :)

haha, jag vågar inte klippa mig själv & vågar inte gå till frisören. Känns rätt fail, faktiskt, haha xd

10 sarita

skriven

blev det bra då ? :)

12 elin

skriven

jag gillar dem orden som står högst upp i vänstra hörnet på din header.. ♥