min dag + gårdagen

hej alla sötnosar!
förlåt för dålig uppdatering.. ska försöka bättra mig. men faktiskt så finns det ju andra saker som händer i livet än att blogga, så man har inte alltid tid. men på den lilla lediga tiden ska jag försöka pilla in några inlägg :)

igår var jag med terese efter skolan, fixade naglarna och träffade blom&brum. lagade våfflor, spelade hej knekt och hade det trevlans.

idag har jag varit i skolan, endast en lektion. nice. efter det drog jag och terese hem till mig, kollade tv, åt äggmacka, dansade, försökte komma på en låt och bara låg och snackade. hur mysigt som helst.

och ikväll ska vi hem till tove,moa helen och anders för moa fyller hela 20år! helt sjukt hur snabbt tiden går. nu ska jag gå och krama om min vackra mamma. PUSS!


där ser ni resultatet av naglarna, inte så illa för att ha gjort dom själv vA?


men lite knasiga blev dom så jag målade dom i älsklingsfärgen iställeT