min helg

hej alla sötnosar!
gud nu var det evigheter sen jag skrev, eller aa typ 4 dagar, men jag brukar uppdatera ganska ofta så detta hör inte till vardagen. har inte varit hemma särskilt mycket och har varken haft tid eller ork att blogga.

i helgen var det iaf krök i fredags, drack som vanligt för mycket och blev busted. men jag hade det skojsigt med brudarna och skåneboysen iaf. i lördags drog jag och mamma på bio och såg snabba cash, bättre sent än aldrig och den va så jävla grym! JW är ju inte direkt ful heller.. galet snygg! sen fick jag inte gå ut efter det så det blev en vit hemma kväll för min del. och idag har jag varit med terese hanna och skåneboysen, haha. vi har bara tagit det lugnt, lyssnat musik och spelat kort.

om 20 min ska jag och syrran kolla ballar av stål och mysepysa :) PUSS!