skola,solning,städning

hej alla sötnosar!
har inte varit hemma nästan nånting idag, thats why i haven't ''bloggat'' så mycket. hade iallafall handelsprov, gick åt helvete. ny omplacering i klass rummet, den va nice iaf. jag sitter längst bak mot väggen, så läraren inte kan se om jag e inne på facebook, moahahah!

efter skolan drog jag och solade med terese i kungsängen, det var sånna här feta solarium så vi låg brevid varandra och sola. haha det blev bra varmt och klibbigt men rätt så roligt var det iallafall. efter det drog vi hem en snabbis, sen direkt till robert för att städa där. (tjäna lite extra pengar med andra ord) och den lyckosten drar till barcelona inatt. jag vill också utomlands. trött på jävla sverige, men FAKTIKST har vädret vart nice de två senaste dagarna! nu ska jag lyssna lite musik och sätta på sovtröjan. PUSS


såhäääääär söta var jag&terese i skolan idag :)