stukad-fot-suger

hej alla sötnosar!
förlåt för badupdate.. blev som sagt ingen praktik idag. kunde inte röra på foten imorse, när jag skulle gå upp ur sängen och bara snuddade foten i golvet ramlade jag tillbaka i sängen och låg och skrek i säkert 5minuter. har aldrig haft sådär ont i hela mitt liv. så pappa skjusade mig till vårdcentralen som tyckte att de behövdes röntgas. så vi åkte till jakansjukhus. men ingenting var brutet. ledbanden har slitits sönder, så det var en rejäl stukning. det kommer läkas av sig själv såsmåningom men jag missar matchen i helgen, sista matchen med stäket och det suger! har fått låna ett par kryckor också, så jag hoppar runt överallt som ett jävla handikapp. blir troligen ingen skola för mig imorn, så då bjuder jag nog på ett och annat inlägg. happy you (?)

p.s HANNA BÄSTA SEBZDA KOM HEM IDAG. SÅ HANN TRÄFFA HENNE ETT TAG! DU E UNDERBAR HANNA :):):)

ME LOVE YOU!