Äntligen hemma, gårkvällen och boule

Hej på er!
Passar på att uppdatera lite snabbt här i reklampausen på PH.
Jobbdagen gick bra. Blev hämtad av en snäll Krister efter. Åkte på en liten roadtrip sen hem. Somnade nästan direkt i brorsans säng. Skulle ligga och prata och umgås lite med honom tänkte jag, men jag var lite för trött. Skönt att vara hemma igen efter att ha sovit borta två nätter.

Igår åkte vi alla tjejor och vinkade av julia pch tove på Arlanda. Mycke tårar blev det. Kommer sakna min galna jullan, min äckelkung, min eon vän, bästis och fiende. Någon jag kan dampskratta med åt absolut ingenting. Men tiden kommer gå fort. Även om 10 månader känns som en evighet. Fick ett videosamtal idag så då kändes allt genast bättre! Mitt fina hjärta.
Efter det åkte jag Hanna tessi och Linda hem till Hanna och käka lunch, sen var vi barnvakter ett tag, bebisgos på högnivå! Sen käkade jag tessi Jonas och Ted middag och kollade paradise hotel.

Imorgon är det jobb sen middag och boule med mina kära kollegor som står på schemat. Ska försöka ha kameran framme! Hörs mer imorgon. PUSS!