Höstlov, skräckfilm och halloweenfest!

ÄLSKLINGAR!
Gooodmorgon :D 

Lördag. Underbara lördag. Som vanligt vaknar jag tidigt och ligger och pillar på telefonen i ca 1-2 timmar innan jag får nog och väcker sömntutan bredvid.
Idag vaknade jag vid 07.. Fast jag har varit så trött i veckan. Drygt. Men vad gör man. 

Igår var vi på bio. Hur mysigt?! Det var nästan 1 år sen sist tror jag. Filmen började kl 22 så då tog vi bilen mot Mos. Det blev en skräckis. Andra sidan heter den. En svensk film. Måste säga att jag blev glatt överraskad då jag tyckte den var riktigt bra för att vara svensk. Och läskig. Hoppade till ordentligt ca 5 gånger.
Rekommenderar starkt, och se den på bio. Det blir så mycket bättre än att se hemma i soffan. Speciellt när det är skräck vi pratar om! 


Filmen var inte slut förns strax före 12. Såklart skulle Jimmy hålla på att skrämmas påvägen hem samt hemma. Säga olika citat från filmen samt gömma sig osv. Hatar när han håller på sådär för jag är så jäkla lättskrämd 😂 
Jaja, vi somnade sams iaf, haha! 

Denna vecka har det ju varit höstlov, så det har varit mycket lugnare på jobbet!
30-15 barn istället för 100. Rätt stor skillnad.
I förregår och Igår agerade jag sminkös till barnen. Dom blev så glada och många vägrade tvätta bort sminket på kvällen och kom tillbaka med samma sminkning dagen efter. Sötnosar!

Idag ska vi ha lite halloweenfest hos syrran. Så vid senast 9.30 typ så ska jag väcka Jimmy. Sen blir det frukost och därefter måste vi bege oss iväg till Mos för att köpa lite smått och gott till kvällen.
Sen vid 13 tiden ska jag till Emelie för att förbereda och fixa, då det är vi som tillsammans styr festen.
Ska bli superkul! Är megataggad! 
Lovar update imorgon! 

PUSS!