Lever life

Tro det eller ej men i förregår så hamnade vi på MP av alla ställen. För sent för stan så vi hängde där och drack shots, drinkar och sjöng karaoke tills stängning. Jag, Jimmy, Frippe, Eric, lillebror och några av hans vänner. Trevligt värre. Mindre trevligt att vakna morgonen efter. No further comments. Hehe!

Farligt att ha så otroligt många restauranger och snabbmatsställen på foodora. Efter semestern blir det slut på dessa onyttigheter.

Edvin och Eric på MP, heheh

Mysig picknick i stan med min älskling

2 st dagar under semestern har vi legat i sängen exakt hela dagen och kvällen och bara kollat serier och ätit gottis. Annars har det varit konstant aktiviteter etc så ibland kan det vara skönt att bara ta det lugnt också.

Min gose

Katterna på landet

Marianas megaplantering i Svartnäs. Jag själv planterade gräslök i en kruka på balkongen tidigare idag. Inte lika najs, men nästan. Haha!

Vi åkte helikopter i Dalarna förra helgen. Sååå najs upplevelse! Och jag charmade till mig 1 extra åktur helt gratis också. Så ena gången lät jag telefonen ligga kvar i fickan och levde bara i nuet.
Det borde man göra oftare!

Grabbarna spöade oss i kubb.. Svårt att ens skriva ut det. Men vi måste haft någon förtrollning över oss som gjorde att vi spelade sämre eller nått. Finns ingen annan förklaring!

Mina 2 förtrollade lagkamrater

Kusin och hans käre sambo plus bebis i magen kom också ner till byn för att åka lite helikopter

Foto från helikoptern när vi bar iväg!

Mer inlägg kommer med flera bilder. Det förtjänar ni efter att jag glömde uppdatera i förregår fast jag skrev att jag skulle. Fy på mig!

Hörs om en stund igen.
PUSS!

Coming soon. HOLD ON!

Sverige runt!

Här har ni en bildsummering över vad vi hittills har hittat på under våran semester. Vi har ju nästan 3 veckor kvar så mer ska hinnas med.

Faktiskt så har det var väldigt skönt att vi varit borta. Då känner man verkligen att det är semester på riktigt.

Vi började med dalarna i 4 nätter. Det blev bad, grillning, sång, musik, eldning, filmkväll, party tills tidigt på morgonen x2. Ja, riktigt roliga dagar i mitt älskade Dalarna.
Efter det så åkte vi vidare mot Kramfors, Norrland. Där har Jimmys mamma landställe. 2 nätter blev det och vi hann med massvis med snack, öl, god mat, promenad, svampplockning (utan fångst), hehe!

En väldigt lyckad semester hittills! Nu ska vi hem i 2 dagar. Landa lite, tvätta, kanske träffa Nadja m. familj och besöka skansen imorgon och kanske gå ut och äta på restaurang. Sen på lördag drar vi till Dalarna igen för helikopterflygning och umgänge med alla underbara. Saknar dom redan!

Hoppas eran semester (om ni har någon) också är grym! Och om inte kanske ni hade en bra semester eller kommer få en :)

PUSS PÅ ER ALLA FINA!

Hej igen bästa ni!

Har varit på resande fot nu i flera dagar men jag uppdaterar imorgon eller i övermorgon och DÅ blir det uppdatering!

Puss loveu (sorry lite smådragen), heheh!

PS. Jag har skaffat tiktok. (Besatt)

Midsommarhelgen!

Här har ni en liten midsommar bildbomb!
Vi var vakna till 07 första natten. 08 andra natten och 09 3e natten. För att vi hade FÖR roligt för att gå och sova! Förstår ni då hur SJUKT roligt vi hade?!

Det var brasa, prat i timmar, sång dans, kubb, bad, 5kamp m.m! En riktigt grym midsommarhelg med andra ord. Önskar jag kunde spola tillbaka tiden!

Kanske klipper ihop en liten video med roliga klipp från denna helg senare. We will see! ;)

PUSS PÅ ER!

En mysig måndag och en helgalen helg!

Såhär har min lediga måndag sett ut. Kollat film, vilat, myst med mannen när han kom hem från jobbet, blivit uppvaktad med både blommor och middag. Och nu ska vi avsluta kvällen med filmmys i sängen.

Vilken tur jag har som får leva mitt liv tillsammans med mitt livskärlek. Sambo, pojkvän, bästavän och själsfrände. Det är verkligen så. Jag är SÅ glad att jag har honom ♡

En ledig dag idag behövdes VERKLIGEN!
Vi kom hem från Dalarna kl 01.20 inatt. Så det var verkligen tur att jag tog ledigt idag.
Det blev en riktig syskon/kusinhelg på landet. Det var jag Emelie, Edvin och Hjalle som åkte.
I fredags blev det party till kl halv 8 på morgonen (standard i Dalarna), haha!
På lördagen blev det bad på dagen och sedan började vi fixa oss inför Antes 30årsfest som gick i 90talstema!
Det serverades supergod mat och bål sen var festen i full gång. Tipsrunda, sång och dans hela natten lång.

LYCKAD HELG! ♡

Det var allt för mig denna halvkyliga julikväll.
PUSS PÅ ER SÖTNOSAR!

Update kommer inom några timmar