En mysig måndag och en helgalen helg!

Såhär har min lediga måndag sett ut. Kollat film, vilat, myst med mannen när han kom hem från jobbet, blivit uppvaktad med både blommor och middag. Och nu ska vi avsluta kvällen med filmmys i sängen. 

Vilken tur jag har som får leva mitt liv tillsammans med mitt livskärlek. Sambo, pojkvän, bästavän och själsfrände. Det är verkligen så. Jag är SÅ glad att jag har honom ♡



En ledig dag idag behövdes VERKLIGEN! 
Vi kom hem från Dalarna kl 01.20 inatt. Så det var verkligen tur att jag tog ledigt idag.
Det blev en riktig syskon/kusinhelg på landet. Det var jag Emelie, Edvin och Hjalle som åkte.
I fredags blev det party till kl halv 8 på morgonen (standard i Dalarna), haha!
På lördagen blev det bad på dagen och sedan började vi fixa oss inför Antes 30årsfest som gick i 90talstema!
Det serverades supergod mat och bål sen var festen i full gång. Tipsrunda, sång och dans hela natten lång. 

LYCKAD HELG! ♡






Det var allt för mig denna halvkyliga julikväll.
PUSS PÅ ER SÖTNOSAR!