Gårdagens inlägg.

WOOOW!!! 
Jag länkade mitt senaste inlägg på min Facebook och VILKEN respons jag fick!! Blir så glad ♡♡♡
Pratade med Jimmy igår och sa att det kändes så sjukt. Och att med tanke på allas reaktioner och fina kärlek jag fick skickat så förstår jag ännu mer hur otroligt illa jag blev behandlad. För mig blev det en slags vardag så jag såg det inte alls på det sättet. Det är förns nu jag börjar inse mer och mer hur sjukt allting var.
Det var inte planerat heller att jag skulle öppna upp mig så. Inte alls.
Det blev bara så när jag scrollade igenom blogginlägg och kom till det inlägget. Just den 8e juli, 2016.
Tänkte hur ironiskt det var att jag skrev ett inlägg samma morgon om hur otroligt lycklig och nöjd jag var med livet. Och att jag senare samma dag träffade en man som lyckades förstöra hela mig på mindre än 1 år. Och en lång tid framåt.
 
Jag är glad att jag är där jag är idag. Jag blev klar med min barnskötarutbildning, trots att det var under perioden som jag mådde riktigt dåligt. Jag fann kärlek och lycka hos familj och vänner som jag hade. Utan dem hade jag nog inte pallat!
Och sedan dök världens bästa kille upp längst vägen också ♡
 
Nu är jag även klar med min adhdutredning, har gått handledarkurs för körkort och väntar mitt första barn. Livet vände verkligen. Och jag fick uppleva kärlek så som det ska vara.
Jag har hittat min plats i livet och jag är så lycklig och tacksam för allt! 
 
Vill avsluta med ett stort TACK till alla fina underbara människor för er respons. Ni är bäst ♡♡♡ 
Kategori: