SUSHI

Wow!! Jag bara ÄLSKAR sushi! Har gått runt och trott nästan hela mitt liv att jag inte gillar det bara för att jag inte gillade en specifik bit som jag smakade av en kompis när jag var ca 14 år.. Stupid much? Haha!
 
Iaf, för ca 2,5 år sedan så upptäckte jag att det inte stämde. Inte alls! Utan jag ÄLSKADE det. Jag åt så mycket sushi den perioden. I alla möjliga former och smaker.
Sen tog jag paus från sushi ett tag. 
Men i början av graviditeten så kom det en craving efter sushi gånger 1000. Kunde inte äta någonting annat! Sushi nästa varje dag under en period. Några tusen kr senare... Hehe! 
Nu har jag sen flera veckor tillbaka fått tillbaka aptit för annan mat också, även om min aptit har minskat.
Men sushi kommer ju alltid vara något man suktar efter ibland. Och idag kände jag bara BOOOM, sushi, jag måste ha! 
 
Så det blev en beställning från sushi yama. Den såg ut såhär! Och svar: ja, jag orkade alla bitar. 21 st var det för att vara korrekt. Och det var inte lite sallad jag hade ätit på morgonen. Utan lite yoghurt. Inte konstigt att man var vrålhungrig!