Bildbomb deluxe

Startar bildbomben med en selfie! 
Här påväg till Jimmys mamma på födelsedagsmiddag innan vi fortsatte mot landet! 
 
 
Kanske inte syns så bra. Men dessa är de såkallade Tiktok-tightsen. Otroligt bekväma! Kommer bo i dessa, och mysbyxor fram tills förlossningen tror jag. Plus klänning och kjol när det blir tillräckligt varmt!
 
Brunch! 😍 No need for further comments
När man är hemma och sjukskriven så sminkar man sig i stort sätt aldrig. Men i fredags fick jag nog och körde en full makeup! Kände mig så snygg, hehe!
Jimmy hämtade upp mig efter jobbet och vi åkte och köpte en varsin dubbelkorv från Güntersgrill i stan. 
Wow säger jag bara! Har ni inte ätit där så gör det. Ångrar ni er får ni pengarna tillbaka ;)
Morgongos! Här är magen i tisdags. Alltså vecka 25. Mest bara lite svullen men någon riktig kula har man inte fått ännu. Men det börjar komma med pyttesteg. Och jag som i vecka 17 skrev att magen nog börjar synas inom 2-3 veckor. Ack så fel man kan ha! 
Lyxmiddag och lyxlunch blev det i måndags då vi fick tillbringa hela morgonen på sjukhus. Eller ja, jag. Eftersom Jimmy inte fick följa med in :( Detta pga en blödning och minskad fosterrörelse. Lagom läskigt MEN allt såg så bra ut med bebis. Tack och lov!!! Mitt lilla hjärta ♡♡♡
Blir lite hoppigt mellan bilderna då jag klickade i ca 30 st och laddade upp.
Men här har vi iallafall 5 bilder från landet :)
Bild 1. Älsklingen står och målar i vårat sovrum medan jag låg och tittade på Netflix från mobilen. Underbar fördelning av arbetssysslor om du frågar mig!
Bild 2. Mealprep för våran utomhus matlagning tillsammans med mamma och pappa :)
Bild 3. En riktig bonnabild på pojken min, hehe! Älskar den dock. Var otroligt mysigt vill jag lova!
Bild 4. Mysig frukost i köket! Fortf helt galet att vi har ett helt eget hus!
Bild 5. Påvägen till landet så stannade vi och handlade i Sandviken. Och vilka stod redan parkerade precis framför oss om inte mamma och pappa. Snacka om bra tajming!
God lunch häromveckan. Mycket protein till bebis!
Jag och mamma hade pizzalunch häromveckan och möblerade om vårat sovrum medan Jimmy var på jobbet. 
Blev så fint med spjälsängen och allt. Ni får bilder när det är helt klart. Ska köpa en ny och mindre garderob samt sätta upp lite tavlor och fixa!
Våran fina vagn som vi köpte för ca 1 månad sen. 
Jag är helt KÄR i denna!!!
Lätt 3e (om inte mer) godaste hamburgaren jag någonsin ätit på något hamburgehak!
Brunch samt hemmagjord pizza! 
Många matbilder blir det, hehe.
Sleepover hos världens bästa Jennie för några veckor sen! Sååå mysigt ♡
Mina fina killar!
Fläskfilé med ris och brunsås, bara älskar denna kombo!
Samt tacos på wagyuköttfärs. Wow säger jag bara!
Våran nya soffa vi köpte för några veckor sen. Så nöjd och den passade så bra!
 
 
Ja, nu fick ni en fet bildbomb! Ännu fetare blev den eftersom den kom ca 1 vecka försent....... 
Men som man brukar säga, bättre sent än aldrig!
Kategori: