"Du kommer bli en så bra mamma!"

Fick en kommentar härom veckan där det stod "Du kommer bli en så bra mamma!"
 
Detta värmde kan jag säga ♡ 
Jag har tänkt en del på min mammaroll. Jag som arbetar med barn och har jobbat med åldrar från 1-10 år är rätt så glad då jag har fått väldigt mycket erfarenhet under alla år. Även bekräftelse från både barn och föräldrar att man har gjort ett bra jobb, samt gjort skillnad för många barn på olika sätt ♡ 
Har alltid velat jobba med barn sedan jag själv var liten och jag älskar det. Även om det ibland gör mig gråhårig. Och man inte alltid känner sig som den bästa pedagogen pga stress och andra utmaningar. 
 
Att jag nu ska uppfostra mitt alldeles egna barn är såklart en helt annan femma. 
Jag har 100% ansvar för detta liv, att lära denna lilla krabat rätt och fel, om livet och allt vad det innebär. Göra mitt allt för att ge den bästa och tryggaste uppväxten, vara den bästa mamman möjligt. Sen förstår jag att ingen är perfekt! Och man kommer möta på hinder längst vägen.
Men jag ska göra mitt bästa. Och jag ska ge mitt allt till detta lilla liv ♡ 
Ser så fram emot detta och jag blir alldeles varm i hjärtat bara av tanken att jag faktiskt ska bli en mamma. Wow! 
 
Men iallafall. TACK för denna fina kommentar. Den värmde verkligen ♡♡♡
Kategori: