Dagens topp 5!

Hej alla underbara fina läsare!

Dagens topp 5

1. Barnen på jobbet. Wow! Berättade igår att jag har en bebis i magen och deras reaktion alltså.. Jag säger bara wow! 😭 Finaste ungarna! Dom är så otroligt glada. Har fått så många kramar, frågor om bebis, snälla ord, roliga frågor etc. Och en gammal elev till mig som går i 4an nu sa idag "Du kommer bli världens bästa mamma! För du var världens bästa fritidsfröken till mig i nästan 5 år!" Åh ni fina underbara ungar! ♡

2. Mina underbara kollegor som man kan spy galla tillsammans med och som står på samma plan och förstår situationer och frustration från samma synvinkel. Guldvärt i vissa situationer. Som idag tex!

3. Min familj! Som alltid! Kommer ALLTID värdesätta dom högst av allt på jorden!! (Tsm med min älskade sambo och bebis i magen).
Har jag er så har jag allt. Ni förstår mig bättre än några andra, ni är som mig och ser världen på samma sätt, gillar samma saker, har samma intressen, dömmer inte, noll ytlighet, ni bara är. Och jag bara älskar er! Mer än allt ♡♡♡ Ni är verkligen mina människor! 

4. Min sambo. Behöver inte säga mycket mer än att jag är världens lyckligaste som har honom som sambo. Vi har så otroligt roligt tillsammans och är 110% bekväma i varandras sällskap. Jag har delat hemligheter med denna karl som ingenannan på hela planeten vet om, jag vet att jag aldrig blir dömd oavsett vad. Vi kan skratta tills vi gråter och älska varandra tills vi nästan sprängs. Ibland vet man inte vad man ska göra av all kärlek. Det blir nästan överväldigande. 
Får så mycket kärlek och känner mig så älskad av denna mannen så det räcker och blir över. Tack för att du är min! ♡ (Blev lite mer text än de va tänkt från början iaf, oups!)

5. Loaded fries/Dirty fries.
Mmmmmm! Provade detta från ett tiktok recept idag med en del ändringar och WOW va gott det blev! Kommer definitivt ätas igen, med flera kombinationer och tillbehör! 


Nu ska jag gosa med mitt hjärta! PUSS