Landet, skräckfilm och gråt!

Hej alla underbara! 
 
Vi kom hem från landet igår. Riktigt mysigt att komma iväg till huset efter såhär lång tid. Man glömmer nästan att man har ett eget hus.. Haha! Känns fortfarande lite galet! Längtar verkligen så mycket tills våren kommer och vi kan börja fixa mer både invändigt och utvändigt. Samt på tomten! 
Vi åkte iaf på en "nöjesresa" som Jimmy valde att benämna det. Inget jobb dessa dagar. Utan bara nöje. Blev mys, massvis med utehäng, eldning, invigning av våran Rocket stove som Jimmy har byggt och korvgrillning. 
Det var skönt att ha en ledig dag här hemma också innan arbetet drar igång imorgon.
 
Igår hade vi myskväll med tacos, film och snacks. Blev Dracula och en skräckfilm som heter Wounds.
Vet inte varför men jag har blivit mer ängslig och rädd för skräckfilmer sen jag blev gravid. Haha! Känsligare har man blivit också. Har så lätt för gråt. Känner mig som världens ynkligaste ibland 😂 Jimmy varvar med att trösta och skratta. Jag förstår honom.. Haha! 
 
Nu kom karln in med Te och skräckfilm nummer 2 är redo att dra igång på tvn. Varför utsätter jag mig för detta? Haha! Alltid älskat skräckfilm samtidigt som jag blir rädd och hoppar till lätt. Nu är det dock lite värre. Eller så var det bara ett mode jag var i igråkväll. Vi får se efter denna! 
 
Här kommer iaf en liten videosammanfattning över de senaste 2 veckorna! 😊 PUSS! 
 
Kategori: