dagis,minnen&skola

jadu.. det blev inte direkt så att jag ringde terese och oliwia direkt. för jag somnade, sen sa jag att jag var tvungen att sova minst en timme till för att inte komma ut som värsta surkärringen. vet inte om de är så för dig, men jag blir iaf jätte surig när jag är trött. aa iallafall, sen när jag hade sovit klart gick jag till termo och mötte oliwia terese fredrika och danyela. sen drog fredde och dany så jag terese och oliwia gjorde inte så mycket, gick, satte oss, gick, satte oss. jaa.. sen satte vi oss ner vid dagiset och satt där ett tag. sen kom det massa andra dit också. efter ett litet tag gick vi hem till oliwia och åt tacopaj. sen gick vi ut igen och mötte lajnda. vi satt vid dagiset igen dårå. sen kom yasse och camilla förbi. och där satt vi och asgarvade åt gamla pinsamma minnen, skit kul faktikst! hah. sen började det då regna, som vanligt här i tråkiga sverige, så då gick jag hem. kan inte förstå att det är skola imorgon, känns helt förjävligt rent ut sagt. och vi börjar liksom nio, kommer bli ett rent helvete att kliva upp då! ;o aja, det går säkert bra. det värsta som kan hända är ju att jag somnar på uppropet, men det händer nog inte, får man hoppas. bra start på nya skolåret liksom. nej men nu har jag inget mer att skriva så jag tror jag avslutar inlägget här. pppuuusss