don't worry, be happy

alla gäster kom, förutom min farbror och hans tjej. det var faktikst riktigt roligt, först åt vi mammas jätte goda mat som bestod av potatisgratäng och något jätte gott till som jag inte vet vad det heter. sen blev det glass tårta till efterrätt. egentligen skulle ja till stan på den här 08-08-08 grejen, men tove fick inte för att hon skulle på bröllop och upp jätte tidigt imorn. så då blev jag lite surig eftersom jag jätte gärna ville dit. men sen kom jag på att vara sur gör ju inte så att jag kommer iväg. så jag struntade i att sura och då blev allt mycket roligare. vi sjöng singstar allihopa, och bildade lag, tjejerna mot killarna. såklart vann tjejerna nästan hela tiden, girl power! och juste, det blev den blommiga klänningen, för den är faktiskt finare på :) men nu måste jag sova för jag ska upp vid åtta imorn o spela match, uuuusch! aja, hare bra. peace! ♥

     
1 v-ås snubben ;):

skriven

ditt rum :) jag kmr ihåg nåt därifrån :)<3333 aa okej då den blommiga var snygg på :)