:/

jag vaknade för bara 20 minuter sen, fattar inte varför jag vaknar så tidigt när jag som mest behöver sova. aja, när jag
gick till frukostbordet så frågade pappa vad jag hade gjort, (läppen) jag hade ju tagit ut örhänget men fortfarande
syndes ju hålet. då sa jag helt lungt ''jag har tagit hål'' nej men ärligt, säger pappa och kollar. ''ja ärligt'' driveru säger han
och ser helt chockad ut, sen börjar babblet. mamma o pappa pratar i min på varandra om att det kan ruttna att det kan
bli infekterat blblablabla. och såklart fick jag inte ha kvar den.. men jag ska ha i den iaf ett tag till! glöm att jag låter det
växa igen dagen efter jag tog det liksom, det tog faktikst sin lilla tid att ta det där jävla hålet ;o aja skitsamma nu ska jag
lyssna på mjuuusic och lite senare ringa oliwia. pussen