fem minuter senare..

jag har hur tråkigt som helst så jag skriver nu istället :) på sommarlovet har jag tältat på ängsjö, två gånger, med många av mina underbara kompisar vilket har varit huuur roligt som helst!  jag har varit på fotbollscup i dalarna med mina underbara lagkamrater, jag har varit på mitt landställe, som också ligger i dalarna. och där besökte vi även leksands sommarland som inte ligger så långt ifrån.jag har bråkat med min bästavän william engelmann, om ni vet vem han är, men blev faktikst kompis med honom för några dagar sen, det blev ett bråk som höll i sig länge men nu är vi back on track igen, så att ni vet (; jag har solat, men tyvärr har min färg försvunnit nu pga allt detta vidriga regn. jag har varit i småland, där vi träffade mammas bästis och hennes barn, jag vill verkligen tillbaka dit :/ sen var vi i vänersborg och träffade några som vi lärde känna i thailand,  det var faktikst riktigt roligt. och där var det en festival som vi gick på, den var huuur skojjig som helst förutom att en kille trodde att pappa var min pojkvän, tack för den liksom.. sen på hemvägen därifrån åkte vi förbi min farbror och mina kusiner i brålanda och hälsade på dom. sen har jag inte gjort mer än att chillat, umgåtts och njutit av sommaren helt enkelt. :)