fyfan!

min första skoldag blev tiotuuuusen gånger värre än vad jag hade förväntat mig! det börja med att jag väntade på att oliwia skulle komma men hon var så seg så jag gick i förväg och mötte william. när vi kommer till vårt hemklassrum står emma där (vår handledare), fast hon står där med en annan klass. ja ba aja, hon hälsar väl bara på dom nya 7orna eller nått. sen stod vi där hela klassen och vänta och vänta. sen kommer katarina, vår andra lärare, som jobbade ihop med emma när vi gick i  7an, och säger att vi ska till ett annat klassrum, så allihopa går dit och innanför dörren står vår matte lärare zhara. jag kan beskriva henne lite. hon är ett psykfall som kastar pennvässare i våra huven, slänger stolar, sprakar ut papperskorgar och skriker att hon hatar vår klass m.m alla ba men vart är emma när kommer emma? så säger zhara sex ord som jag inte ville fatta, sex ord som jag blev så jävla ledsen och förbannad över. ''vi är era nya handledare nu'' jag trodde jag skulle explodera, jag var såååå jävla sur, och så jävla ledsen. sen fick vi reda på att det var rektorns val, så såklart blev det ett lååångt samtal med honom! sen gick vi, jag terese oliwia och tove och snackade med emma som precis släppt ut sina nya elever från ett klassrum som brukade vara våårat! vi satt där och pratade, och då kom tårarna. jag var så jävla ledsen, och så jävla sur! kan inte fatta, emma som var så jävla bra! den ända läraren som verkligen kunde få tyst på vår klass, den som man verkligen kunde berätta allt för och som verkligen var som en kompis, och istället får vi en galen kärring som ALLA hatar! heeelt sjukt. när jag kom hem var det tvättstugan, sen är det träning ute också, i regnet .  
kan det bli värre än såhär? ..