girl talk

jag har snackat lite med nyberg på msn om att ta hål i läppen. jag hade det ju i typ 2 månader förut men var tvungen att ta ut den eftersom det blev infekterat. men det var inte konstigt eftersom att jag tog in den och ut den hela tiden och sminkade över hålet för att mamma och pappa inte skulle märka. även fast jag hade köpt ett jätte bra medel så blev det infekterat. men om jag ska ta hål nu så sk jag berätta det för mamma och pappa så jag slipper sminka över och hålla på. men problemet är ju vad dom skulle säga, hah! nu sitter jag här och skriver. pappa kom in för ett tag sen och frågade vad jag ville ha för mat för han skulle gå och köpa på pappas grill. lite senare är det träning och efter den ska jag nog in till 08 igen. om jag pallar, men det tror jag :) orka sitta hemma och ruttna.aja, kram på er!