godmorgon på dig med

idag vaknade jag av en galen mamma som skrek att jag skulle ner i tvättstugan. men jag bara kollade på henne och somnade om, sen ett litet tag senare vaknade jag av att marcuz ringde och sa att jag skulle börja fixa mig, för att vi skulle träffas. så jag hoppade in i duschen och skrev till han på msn lite efter. men då sa han att han inte fick för sin pappa eftersom att han ska till doktorn imorn för att han har halsfluss :/ lite tråkigt, ville jätte gärna träffa han. men det får bli imorn eller i övermorn :) så nu sitter jag här och gör inte så mycket. det är bara jag och emelie(min käre siss) hemma.
men jaja, skriver kanske lite senare. juste! en rolig sak som hände igår på vägen hem. vi var vid t centralen på stationen o väntade på tåget. sen fick jag lite ögonkontakt sådär med en kille. sen när vi satte oss på tåget satt han fortfarande på bänken utanför vårt fönster. så nyberg började vinka och så. sen tog jag upp min mobil och skrev min pa, sen tog jag mobilen mot rutan och knackade. han gick dit och läste och gjorde tummen upp, sen idag skrev han ett gb till mig. haha lite roligt faktikst :p puss