goodbye my friend

jag oliwia och terese gick och mötte linda, sen gick vi allihopa ner till bonäs badet för att röka vattenpipa. det var massa med folk där, orkar inte räkna upp alla. det var hur kallt som helst så vi stannade inte så länge. jag tog sällskap hem med terese och oliwia, sen sa jag och oliwia hejdå till terese, som faktiskt åker till portugal i en vecka imorgon, lyckost!
sen gick jag och oliwia hem till mig och låg i min säng och läste från min nya solo tidning om det nya skvallret! sen vid ca 12 gick oliwia hem och nu sitter jag här och typ somnar. jag ska nog krypa ner under täcket och fortsätta läsa tidining nu tror jag, måste orka med morgon dagen ju, UNG08, gud va roligt det kommer bli :D men innan jag går och lägger mig ska min syrra bjuda mig på nått jätte gott, crab sticks någonting hette det :s aja, vi hörs imorgon :) puss sovgott <3
1 Anonym:

skriven

- nattinatti : )