heee ya

först åt jag middag vid runt fem. sen åkte jag med pappa och brorsan till jakan, där jag sprang in och köpte hm's solpuder, i looooove it ! :D sen åkte vi och kollade när pappsen spelade match, gick inte så vidare direkt. efter det ringde jag oliwia, sen gick vi och mötte lajnda och fanny. vi gick runt lite sen gick vi till centrum och träffade nyberg och company. vi var där ett tag med drog oss sen mot lådan, ni som inte går på källtorp vet nog inte riktigt vad det är. men det är som en stor trä låda, fast utan tak dårå, där vi alltid hänger på rasterna och sitter och snackar och chillar :) där var vi och lyssnade på musik, från mina högtalare (som vanligt). sen stod vi där och dansade och gjorde upp planer till nrj in the park, jag längtar gaaaaaaalet !  =D sen vid runt 11 drog alla hem förutom jag oliwia och fanny, så vi gick och mötte eken och falken. sen gick vi till stora lekparken och gungade typ, sen gick jag oliwia och fanny hem till mig, och nu sitter vi här i mitt rum. snart ska fanny visa krumpling på youtube. någon slags dans battle som tydligen ska vara jätte cool. aja jag skriver imorn, hörs då. pusspuss :)