hejsan sverige!

orkade faktikst inte skriva ett inlägg igår för när jag kom hem var jag så himla trött. men det började med att jag och oliwia begav oss utåt. vi gick och snackade och så. köpte lite godis på lillan (a)sen började det ju då regna så då gick vi till ett dagis en bit ifrån och satte oss under taket. sen ett litet tag senare kom fanny dit :) vi satt och snackade ett bra tag om allt mellan himmel och jord. jag brukar ju då ha med mig hela mitt hem i min väska och hittade igår en frida tidning. där i fanns det ett ''Hunk memory'' så vi började spela det, haha :D sen efter ett litet tag så kom stefan och alex sen lite senare kom ibbe också. egentligen skulle både oliwia och fanny sovit hos mig igår, men oliwia fick inte för sina päron och fanny hade glömt sina diabetes piller hemma :/ men det får nog bli idag istället :) nu gör jag inte så mycket faktikst, vaknade för bara 20 minuter sen. vet inte riktigt vad jag ska göra nu, kanske ringer oliwia snart eller nått. men det är såååååååååååå trååååååååkigt väääder! aja vi får se vad som händer och sker. puss på er

           

den femte bilden e ju lite knasig, men man måste bjuda på sig själv, inte sant?