home coming!

nu kom jag hem från stan. det blev en lång runda! först lämnade vi av terese och madde som skulle till tåget påväg till eskilstuna. efter det gick jag och linda och åt på allas favoritställe donken. ett litet tag senare gick vi och köpte en foundasion till mig. det blev en vattenfast från IsaDora, den är faktikst jätte bra :) lite efter det gick vi och kollade på indianer som spelade sånna här coola instrument så att det låter som vågor och fåglar och sånt. jag bara älskar indianer. dom är såååå coola! efter det träffade jag och linda min syssling marcuz som jag inte har träffat på drygt ett år, så det var ju lite roligt :) sen stod vi och snackade men var tvungna att gå sen för att möta bea. jag nyberg och bea gick runt och snacka och kollade runt lite. sen åkte vi hem. ikväll blir det
nog vattenpipa med kompisarna tror jag. skriver senare! ♥

puss, hejdå hejdå madde <3