kind of sad..

jag förstår verkligen
inte det här.
hur kunde vi två
som var så tajta bara glida isär?
i vått och torrt var
det alltid vi, men nu
förtiden är det ju alltid ni..
du har tagit ett stort kliv,
och nu är du helt
plötsligt borta ur mitt liv?
flera nätter med gråt,
kommer du ens ihåg vår bästislåt?

en dag när jag satte
 mig framför tv:n blev jag alldeles stum,
för på tv rutan filmades
just ditt mysiga lilla rum.
dom sa att
dom hittat dig död i en flod,
och runt omkring dig var det fullt
med blod..dom visade ett brev från dig,
det visade sig vara till mig.
du hade skrivit;

hej gumman!
snälla du måste förstå,
såhär dåligt visste jag inte
ens att man kunde må..
jag ville hela tiden gå till dig,
men dom där tjejerna skrek nej,
och hotade mig.
jag har aldrig saknat någon
så mycket, och jag är grymt
ledsen att du blev lämnad
i stycket! jag önskar att jag
 kunde gå in genom en dörr,
och att allt blev som förr..
åååh, dom gjorde vekligen
allt! tvingade mig att göra
saker som dom tyckte var ballt..
dom tillochmed hotade mig
med kniv, &det var då jag beslöt mig för att ta mitt liv..
men jag kommer alltid finnas
vid din sida! bara lova mig att inte lida? även fast
det här kanske kommer svida.
men jag lovar dig jag kommer
aldrig glömma oss,
och inte heller vår bästislåt förståss.
men iallafall, förlåt för att jag har varit så rå,
jag älskar dig bästavän,
hejdå..

1 Lina:

skriven

Fin text, skrivit den själv?

3 lozithacow:

skriven

oh,holy crap. e det bögigt av mig att få tårar i ögonen?

2 ely

skriven

tack så mycket, yes det har jag fast för otroooligt länge sen :)