peeerfekt


hejsansvejsan. idag vaknade jag av att en skrikande mamma ringer och säger '' kom hem med min jacka! du fick med dig den ut igår och jag ska till stan och vill ha den! du kommer hem nuuuu'' klick. inge vidare bra sätt att vakna på om man säger så. räcker det inte med att veta att det är skola imorgon? .. jag var så jäääävla törstig så jag gick till köket, klunka 3 glas iskallt vatten, fick ont i magen. började gå hem, slänger jackan på golvet, går in i mitt rum för att lägga min ner i min säng och somna om. nejmen där ligger då min storasyster. toppen morgon, verkligen! så datan blev min tröst och här sitter jag nu.. juste! jag kan ju då skriva lite om igår :)


det började med att jag mötte oliwia utanför terese port. där väntade vi på att hon skulle komma i sin morfars bil, brun och glad. och det gjorde hon också! hon var faktikst brunare än vad jag trodde ;o LYCKOST! vi kramade om varandra och satte oss ner på bänkarna, pratade och lyssnade på musik. lite senare kom lajnda men hon drog nästan direkt. sen kom eken förbi också, med en liten present tillochmed ;o hah! när vi kom hem till terese sen lite senare chillade vi galet. vi låg i terese säng och lyssnade på musik och kollade klipp på youtube, och klipp från min blogg såklart. sen när terese mamma hade somnat smög vi ut igen för att träffa eken och micke. vi gjorde väl inte nått speciellt. satt på en bänk utanför och pratade om allt och inget. sen gick vi in och var vakna ett tag tills vi somnade. jadu, det var då min hemska morgon och min braiga går dag:) skriver mer senare, puss på dig