skolhelvete

hej alla pigga. förlåt förlåt förlåt att jag knappt skriver nått nuförtiden. blir så mycket nu med skolan och allt. usch usch!
igår åkte ju som sagt jag terese och micke och tog hål i öronen i veddesta. jag tog först eftersom jag vet att det inte gör så jäääätte ont. efter mig tog micke, jag höll hans hand hela tiden eftersom han aldrig har tagit hål förut och var typ skiträdd, sötnos haha! men det gick bra, och det blev fint på alla tre. jag valde ljusblåa örhängen, micke mörkgröna och terese typ nån orange färg eller nått. aja, vi stanna där ett tag och bara chilla sen drog vi hem och tillbringade kvällen vid dagiset tillsammans med oliwia markus yasmine marie och louise :) idag var jag som vanligt helt död när jag
vaknade! usch så hemskt med dom här tiderna alltså, jag har verkligen inte vant mig ännu. och jag var så trött så jag halvsomnade på sista lektionen, hatar verkligen skolan alltså :/ det ända som är kul e rasterna för då är det verkligen alla man känner samlade på samma ställe typ. aja, nu ska jag ta bussen med mamma till jakan för att köpa något jag kan ha på mig imorgon på skolfotot. yes, you heard me, vi har skolfoto imorn, hjälp mig ;o haha! och jag får ju inte ha i min piercing för mamma och pappa men jag har det ju ändå, men det vet ju inte dom. men iallafall så frågade jag om jag fick ha i den bara imorgon så att inte folk skulle tro att jag hade en feting finne typ, och det fick jag, som tur var!
men aja nu måste jag dra. pusspuss



vet att det har tagit ett tag för mig att lägga in en bild på mig med piercing,
men här kommer en iallafall :)