the voice

förlåt.. hann inte skriva nått igår, kom hem rätt så sent om man säger så. jag åkte in med nyberg amanda frida jessica julia linda william oskar cristian tom robin tobbe bea rodde och nico, sen träffade vi ju massa där borta också, skulle egentligen möta oliwia och fanny där borta men det gick ju inte att ringa eftersom att nätverket var överbelastat. det slutade med att nästan alla försvann och vi gick runt och letade. så var det nästan hela kvällen förutom när FloRida kom! då va man ju SJÄLVKLART tvungen att se! det var mäktigt! när han tog av tröjan blev jag faktikst jätte glad, trotts att nästan alla var borta :) hah! nej men sen så hittade vi julia frida jessica och linda igen, men tappade bort dom bara några minuter senare! snacka om att det var gaaaalet med folk där aså. alldeles för många tycker jag, man kunde ju knappt gå. nejmen sen gjorde vi inte så mycket det slutade med att det bara var jag amanda rodde robin och tom och vi satt ner och snackade och så, sen kom det fram en jätte trevlig tjej som började snacka med oss. andledningen till att hon gjorde det var att jag började sjunga med henne när hon och hennes kompisar satt en bit ifrån och sjöng en aik låt. haha men hon var jätte trevlig iallafall. sen när vi skulle hem träffade vi fanny och oliwia på tåget. så vi satt där och snackade och så. sen sa vi hejdå till alla som inte skulle åt vårt håll, så gick jag och oliwia och snackade lite om dagen tills vi sa hejdå i korsningen. idag skulle jag egentligen spelat match men klantiga jag glömde ställa klockan, haha. idag ska jag nog vara med nyberg och gänget och röka vattenpipa. antar jag, men jag skriver mer om det senare. puss