tjejmiddan!


godmorgon :)
jag kom nyss hem från terese, som sagt igår så sov nästan alla där. vi hade det faktikst hur roligt som helst, det var, jag terese linda nyberg jessica frida madde fanny tove oliwia och bea och vi åt tacos och hade det riktigt mys. sen senare körde vi ölspelet, men jag hade ju en flaska vin, så för min del blev det vinspelet. sen fick både terese bea och jessica ett ess, och ALLA gav 15 klunkar till mig. så det blev liksom 45 klunkar, man ba tack, haha :D nej men det var iaf jätte roligt, en lyckad kväll helt enkelt (: här kommer några bilder, puss <3

     

nu alldeles strax efter att jag har fixat mig osv så ska jag
nyberg terese och madde in till stan, men jag skriver senare.
promies! :D
1 tove:

skriven

haha jag var tvungen att göra den där fula minen på bilden ;DDDDD ! asg!