hej

hejsansvejsan alla glada människor! hann inte skriva igår så det blir ett kort inlägg om gårdagen nu istället.
vi satt vid grillen och snacka o prata, sen kom dazle. sen fixa vi oss tjejer och tog vi tjejer massa kort, lägger kanske in dom lite senare när terese har skickat över dom till mig :)sen gjorde vi inte så mycket mer, jag gick hem och gick och la mig efter en timme eller nått. hittade min webbcam förresten, den har varit spårlöst borta men nu har den äntligen hittat hem igen :) på morgonen idag var jag heeeeeeeeeeelt död, har aldrig kännt mig så hängig i hela mitt liv tror jag ;o gick runt och var bitchig och tjurig mot nästan alla i skolan, förlååååt ni som blev utsatta (;  i skolan gick det väl bra.. eller, aa. sen gick jag hem med micke och markus sen kom terese julia och oliwia också för vi gick och satte oss på en gräsmatta. så bestämde vi att vi skulle åka till veddesta och ta hål i öronen, micke ska ta ett. jag ska ta ett i ena, så att jag har tre där, sen ett till i andra, så att jag har två där. terese ska också ta ett eller två till tror jag :) sen ska vi kanske äta där och så, mysmys! :) men nu har jag bråttom ner till bussen, hörs senare! pussar