vart ska jag börja

hej alla söta och glada! igår var nog första gången jag var med min lillebror i över en halvtimme utan att bråka. lite imponerad över oss faktikst ;o det var roligt att kolla på skitungen när han simmade omkring där, han har faktikst blivit riiiiktigt duktig :) på vägen hem vid bussen träffade jag fanny, vi hälsade och så. sen gick vi hem och då drog jag ut nästan direkt, till grillen för att möta oliwia och lajnda. sen gick vi till kolarängen och var med nyberg bea tobbe nico oskar johan kalle robin rodde och tom. där satt vi ett tag, röktevattenpipa lyssnade på musik oså. sen kom julia jessica och burran. sen helt plötsligt dök tyre wallgert och riku fram också. mycket folk blev det! sen vid ungefär ett drog alla hem, jag nyberg tom och rodde gick hem till robin och sov där. sen vaknade vi och då drog jag och nyberg efter ett tag. och nu har jag precis duschat. ska snart ut och träffa terese och niclas, som tyvärr inte fick uppleva den galna gårkvällen, aja idag är en ny dag. nu måste jag fixa mig oså. ciao! ♥