-

jag vill prata med dig, samtidigt som jag vill skrika på dig.
jag vill springa till dig, samtidigt som jag vill vända om och gå.
jag vill krama dig, samtidigt som jag vill slå dig.
jag vill skratta, samtidigt som jag vill gråta.
jag älskar dig, samtidigt som jag hatar dig.
jag vill minnas dig, samtidigt som jag vill glömma att du ens existerar.
jag vill ringa dig, samtidigt som jag vill radera ditt nummer.
jag vill att allt ska bli som förut, samtidigt som jag vet att det aldrig kmr gå.

1 Marie:

skriven

Godmorgon :) Idag firar vi sångerskan Marie Picasso. Det är idag ett år sedan hon vann Idol 2007. Kika in på min blogg och säg grattis vettja!



http://mariiepicasso.blogg.se/

3 Anonym:

skriven

jag har skrivit den själv så tack tack :)

5 elise:

skriven

haha lungt, bra att du skrev vem den var skriven av (;

2 Agnes

skriven

Om det är du som har gjort denna är den superbra! Den är superbra annars också iof =)

4 niina

skriven

jag tar den och lägger upp den på min.

Den passar perfa ;)