fredag

äntligen äntligen äntligen fredag! fyfan va härligt alltså. det är så underbart med helg, speciellt när man inte har haft en av dom lättaste skolveckorna. usch va dryg skolan är nu i slutet alltså, finns så mycket jag måste hinna ikapp och göra för att få g i vissa ämnen, det suger verkligen! ett råd till er som går i åttan eller sjuan, kämpa verkligen från början annars blir det huuur jobbigt som helst i nian! iallafall..

just nu sitter jag i datasalen, omringad av massa monster! haha nejdå jag ska inte överdriva, men jag sitter iallafall här i datasalen, omringad av massa sjuor. haha! egentligen ska jag jobba på no:arbete men jag pallar inte just nu så det blev ett kort blogg inlägg istället :) idag händer väl inte så mycket, ikväll ska jag vara med terese och hanna tror jag. imorgon åker jag ju tidigt till brålanda med min familj, usch. 6 timmar i bil, fyfan. får väl bomba med musik och Frida tidningar som vanligt. men nu måste jag sluta. peace