jul afton, yeeeeij!

jag kan ju börja med att säga god jul! :)

min morgon började såhär;

blev påhoppad av en jätte glad lillebror. jag går upp, kollar under granen, fullt med paket som vanligt, me like. efter det sätter sig alla vid bordet och som vanligt ligger det ett paket på alla barns stolar. i paketet låg ett par jätte söta vita ballerina skor, en svart jätte fin klänning, en vit kofta och en foundation. hihi tack så mycket mamma och pappa :) bilder på alla julklappar jag får kommer senare, om jag nu får gå in på datan på julafton. jaja..

dagens schema ser ungefär ut såhär ;

14.00 - alla gäster kommer, kusiner från dalarna,
morbror olle och morbror steve, mormor, faster, kusin johan
och hans tjej caroline. fullt kus kommer det bli som vanligt :)
14.15 - julmat

15.00 - KALLE!
17.00 (cirka) - jultomten kommer! (får man hoppas ;D)
resten av kvällen - julklappsöppning, fika, julmusik osv.

skriver kanske senare och lägger in bilder, puss och god jul!