måndag

hej alla skoltrötta sötnosar

idag har varit en otroligt lång dag enligt mig. jag gjorde min franska pjäs med ida och anton, jag fick g :D vilket är otroligt bra för att vara mig, iallafall när det gäller franska. bonjour ja'mappelle elise. ja'i 15ans. ja'habite a kallhäll. tu vuos une pomme? ja, det är det mesta av vad jag kan. haha. här kommer en kort översättning. hej jag heter elise, jag är 15 år, jag bor i kallhäll, vill du ha ett äpple? japp iallafall.. nu ska jag plocka upp lite tvätt, sen kolla lite på one tree hill och efter det ska jag hem till terese. pappa är jätte sur eftersom han läste min veckorapport nyss och ringde och typ skällde ut mig, men man får hoppas på att han blir på lite bättre humör tills han kommer hem. :) nu ska jag fortsätta med tvätten, tjingeling rosa string

Copyright © eelyy.blogg.se

1 The mighty Rodde:

skriven

Du stavade lite fel på franskan =D <3

2 niina

skriven

Haha, inte bara lite heller. Men hon gör det bästa hon kan :) <3