nu får du ju sluta

haha gissa vad?
ändrade planer igen!

eftersom att jag måste vara hemma tio varje kväll ett tag framöver så blev det ingen chillkväll hos hanna eftersom att hon bor så långt bort. men imorn ska vi hitta på nått istället (:

men sen när allt hopp var borta, när ingenting fanns att göra. så hände det en sak. oliwia plingade på och räddade mig! så hon ska sova här. vad vi har gjort? hmmm.. vi har varit ute ett tag, tagit bilder (ingen blev bra så ni får inte se nån tyvärr), vi har webbat på plajan det var riktigt kul haha, sen har vi bara suttit ner och dött i stort sätt.

nu ska vi krypa ner under täcket och jag slår vad om att jag somnar först för såhär trött har jag fan aldrig vart. men iallafall, godnatt och drömsött ♥
1 oliwia:

skriven

hähä du somna inte ens först :p

3 oliwia:

skriven

haha o inte fan vare jag iallafall, men jag förstår skulle inte heller vilja somna om den visse personen snackade med mig ..

varför skrev du inte om han för ;)

2 elise

skriven

hahaha nej eftersom att en viss person höll mig uppe tills fan halv fem ;p