söndag

idag fick jag gå in på datan, wohoo. men jag vet inte riktigt om mitt dataförbud är slut ännu, hoppas det. ni undrar säkert varför jag har dataförbud? det är för att jag inte har skött mig i skolan och för att jag har så stränga föräldrar. menmen nog snackat om det där jävla dataförbudet, börjar bli lite uttjatat tycker jag.

igår hade vi iallafall vårt tradionella (stavning?) julbak. pepparkakor, lussebullar och julmusik, myspys! fast mina skills på lussebullar är ju inte så bra om man säger så. men det är ju insidan som räknas, right? sen på kvällen var jag och massa fler hemma hos terese, det var roligt :) idag fyller min käre mamma 37 år, ett stort grattis till henne! världens bästa kvinna, maria rosén :) av mig fick hon doftljus, min mamma är ett sånt här 'ljus freak''. hon älskar ljus och fina små saker till hemmet. hah. och idag är det ju även 2a advent. jag fick äran att tända andra ljuset. känns helt overkligt att det bara är 17 dagar kvar till julafton när man kollar ut genom fönstret. jag hoppas verkligen på snö till julafton. men vem gör inte det? en vit jul ska det va ! puss på er



1 Julia:

skriven

Oh, det är så mysigt att julbaka:)

2 ely

skriven

visst :)