tack och hej

hej, igen..

pappa och lillebror kom nyss hem från hovet. dom kollade på hockey match Aik-Malmö. matchen slutade 2-0 till aik :) snart kommer matchen på tv så då ska jag kolla lite innan jag hoppar in i duschen och fixar mig iordning för att sova. imorgon får jag absolut inte försova mig. då är det ju våran julkonsert som jag ska be nån (med bra mobil) filma och lägga in på youtube, för då kan jag ju lägga upp videon på bloggen. trevlans trevlans! men juste, innan jag avslutar och säger godnatt så måste jag ju såklart tacka michelle! för att hon hjälpte mig med mitt lilla bekymmer där i förra inlägget. tack så mycket (:

nu ska jag inte skriva mer för idag, men vi hörs imorgon. puss och godnatt, dröm sött.
1 Michelle:

skriven

de va så lite. bah att fråga om du vill ha hjälp med designen.

2 Michelle

skriven

först måste du sätta ihop bilderna i något program, efter det måste du lägga in bilden (där alla bilderna liksom sitter ihop) du måste också lägga in den på 1000px. om du vill så kan du skicka bilderna till mig, så kan jag fixa så är det bara för dig att klistra in en kod i din blogg. annars;



#header {

background: #fFF url(http://miffi.blogg.se/images/2008/m-e-g_23866134.jpg) no-repeat center;

padding-left: 30px;

padding-bottom:15px;

padding-top:30px;

margin: 0px 0px 20px;

width: 800px;

height: 340px;

}



sen måste du ändra width och height ibland så det matchar med storleken på just din header.