tog mig 1 timme att komma in hit, nu läser du!

hej alla överlyckliga!

jag kan säga att aldrig i hela mitt liv har jag varit så glad för att ha kommit in på blogg.se som nu. jag har kunnat gå in på msn, men inte kunnat komma in på playahead google och bloggen på över 1 timme vilket gjorde mig riktigt irreterad. men nu är jag glad igen :)

jag kan ju börja med att berätta lite smått om mig dag. min dag har väl sätt ut ungefär såhär. matte, svenska, bild, rast med sång och dans med jessica&frida, träslöjd, centrum med linus, dricka cola, hem och rensa min garderob, one tree hill, data, blogg. japp, en sammanfattning om min otroligt roliga dag ^^ snart ska jag nog till terese tror jag, eller så blir det en hel hemma dag, vilket det inte har blivit på evigheter känns det som.

sen vill jag passa på att skriva att det är 1 vecka kvar tills julafton! helt sjukt, helt jävla sjukt. jag började skriva om julen redan i oktober här i bloggen, haha. och nu är det liksom 1 vecka kvar. kan verkligen inte förstå. och på fredag är det jullov, kan det bli bättre? svar: nej!

nej nu ska jag fortsätta drunkna i min musik och bara njuta av att internet funkar igen.
en gosig puss\ e

 
jag och sötnosen frida på bildlektionen idag