träning och hårfärgning

hej igen. mamma köpte hem pizza, så det blev min middag, mums!
efter det gick jag till terese, vi gjorde inte mycket alls. sen följde jag med till hennes innebandy träning som jag satt och kolla på. efter ett tag kom min syrra så jag mötte henne utanför sporthallen, vi snackade och så, sen gick vi hem. jag fick ''äran'' att färga hennes hår, jätte jätte mörkt ska det bli. jag ska också färga mitt hår mörkare efter jul :) imorgon ska jag in till jakan eller vart jag nu ska och köpa något jag kan ha på mig på min käre morbrors 50års fest. vi ska nämligen till brålanda på lördag och fira honom, sen sover vi där och åker hem på söndag. skoj skoj att träffa han och alla kusiner igen, var ett tag sen nu. aja nu ska jag fortsätta lyssna på musik sen ska jag kolla tv. hörs imorn.
puss och gonatt ♥