undersökning och luciatåg

skoldagen gick väl bra, förutom att jag försov mig. vi hade en ganska rolig undersökning i skolan idag, jag oliwia och frida. det var en undersökning gällande alla killar och frågan var ''bröst eller rumpa?'' haha. många killar är ju faktikst otroligt fixerade vid bröst, andra vid rumpor. men som tur var vann...... dam dam dam dam... rumpor! 20 röstade på rumpa och 4 på bröst, hah. ja, sen efter skolan var det luciatåg, min lillebror var tomte. så gulligt när småbarn står där och sjunger. alla är lika glada och alla vill sjunga högst :) efter det gick jag hem till terese, där var redan oliwia falken och eken. vi kollade på youtube klipp och hann spela en omgång poker innan jag och oliwia skulle hem till mig. vi har bara chillat, kollat på tv och så. egentligen skulle oliwia hjälpa mig med matte men det blev inte så mycket plugg om man säger så. hihi. nu ska snart olle hem och jag ska väl fortsätta kolla lite på tv eller nått, skriver kanske lite senare annars hörs vi väl imorn. puss puss

1 Rodde:

skriven

"egentligen skulle oliwia hjälpa mig med matte men det blev inte så mycket plugg om man säger så. hihi"

misstolkade det rätt så mycket, haha =D

2 elise

skriven

men allt blir ju snusk i din hjärna! suck